کدام انجین را انتخاب کنیم؟

ساخت وبلاگ
موتور بازی سازی یونیجین Unigine 2.16 با کلی ماژور جالب و جذاب منتشر شد DirectX 12 and Vulkan API support (experimental) : پشتیبانی از دایرکت ایکس 12 و ولکان آی پی آی که تحول عمیق در گرافیک بازی را در یونیجین رقم می زند. Double precision in Community edition : دقت مضاعف برای ساخت بازی که سال های توسط کاربران دقت مضاعف درخواست داده بودند و حالا قابل دسترس و استفاده شده است. Completely revamped window manager : اصلاح کامل رابط کاربری در مدیریت پنجره ها که مقدمه ی سیستم برنامه نویسی بصری (ویژوال اسکریپتینگ / Node Base Programming) در نسخه بعدی خواهد بود و دیگر نیازی نیست که کدهای برنامه نویسی #C یا ++C یا Unigine Script را بنویسید و در نسخه بعدی فقط کافی است نودها را به هم متصل کنید. Integration of .NET 6 (C# 10) : پشتیبانی نسخه 10 سی شارپ در یونیجین Material graph editor: پشیتبانی از افکت های جدید تصویری مثل ایجاد مو ها، متریال های اتومبیل های طبیعی، دکال های آبی و بهبود متریال ادیتور نودبیسی  Renderer improvements: بهبود افکت های تصویری دوربین در نسخه قبلی و ایجاد افکت های تصویری جدید بر روی دوربین ها  Better streaming and other Landscape Terrain updates : بهتر شدن و به روزرسانی ساخت عوارض زمین و استریم سازی (جریان لود در مرحله) که کمک می کند جزئیات مرحله گام به گام لود شود Sandworm tool UX/UI upgrade : بهبود هر چه بیشتر رابط کاربری سیستم عوارض زمینی جغرافیایی  Editor API: Assets : استفاده از توابع جدید دیگر برای دسترسی به منابع در بازی New brush-based Texture Editor : ابزار جدید طراحی مرحله برا کدام انجین را انتخاب کنیم؟...
ما را در سایت کدام انجین را انتخاب کنیم؟ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 5ahmadkarami2 بازدید : 123 تاريخ : يکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت: 4:47

شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:

<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

کدام انجین را انتخاب کنیم؟...
ما را در سایت کدام انجین را انتخاب کنیم؟ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 5ahmadkarami2 بازدید : 108 تاريخ : يکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت: 4:47

سالهاست که به این موضوع فکر میکنم که دانشمند با خرد و اندیشه ما ایرانی ها، محمد خوارزمی الگوریتم را کشف کرد اما درآمد الگوریتم ها به جیب غربی ها خصوصا شرکت های سیلیکون ولی سرازیر می شوند، در سال های گذشته از آنجایی که زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری اینترنت رشد چشمگیری داشته است و شبکه های اجتماعی در میان مردم محبوبیت پیدا کرده است، با توجه به بخش بزرگی از سرویس های شبکه های اجتماعی رایگان است. مردم برای'>برای استفاده از آن از نام و نام خانوادگی و شماره موبایل تا افکار و سلیقه ها در اختیار شرکت های سیلیکون ولی مثل گوگل، آمازون، توییتر، اینستاگرام، تلگرام و ... قرار داده اند و این شرکت ها نیز از نام و ملیت، شماره تلفن تا افکار و سلایق ما را به وسیله هوش مصنوعی طبقه بندی کرده اند و فضای دو قطبی بین مردم در جامعه یا در کشورها ایجاد می کنند مثلا اتفاقات ایران در سال 88 در فیسبوک، سال 98 در تلگرام و توییتر، سال 1401 در توییتر، تلگرام، یوتوب و... اتفاقات مصر، سوریه در توییتر، فیسبوک و یوتوب کلید خورد و حتی کشورها را به جنگ داخلی یا اتفاقات بسیار تلخ کشانده اند و نباید فراموش کردکه آنها به خوبی ما را می شناسند و لازم و ضروری است که ما نیز آنها را به خوبی بشناسیم، لازم به ذکر است که سرورهای عظیم گوگل مثل یوتوب با گرمایشان باعث آب شدن یخ های قطبی می شوند چون در آنجا قرار داده شده اند که همیشه در محیطی بسیار سرد قطبی قرار گیرند و مشکل گرمایش زمین و حتی زیست محیطی ایجاد کرده اند و منصف باشیم و نمی توانیم تاثیر گرمای این سرورها به تعداد بسیار زیاد در قطب ها را نادیده گرفت، به این قبیل مثال ها در بالا، برای شرکت های سیلیکون ولی در سازمان ملل اهمیت ندارد، کدام انجین را انتخاب کنیم؟...
ما را در سایت کدام انجین را انتخاب کنیم؟ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 5ahmadkarami2 بازدید : 95 تاريخ : يکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت: 4:47